Forum dyskuyjne strony homm-pl.pl.tl
Dziwne, ale zauważyłem, że Heroes VI nie jest takie "tradycyjne", jak posoztałe części. Po pierwsze nie ma ekranu miast takiego, jaki był od jedynki. Po drugie: zdobywanie wszystkich kopalń w pobliżu po odbiciu zamku wroga. To był trochę głupi pomysł. przecież odbijanie kopalń wroga to była przygoda, którą Black Hole widocznie zepsuło.
Offline
Heroes VI nie jest aż takie głupie, jak ty myślisz, PaoDak. Choć teraz już wiem, dlaczego założyłeś stronę głównie o najstarszych częściach HoMM. Heroes VI ma swoje plusy. Pole walki jest bardzo ciekawe. A odbijanie wszystkich kopalń, jak już się odbije Zamek ma swoje zalety. Wróg wtedy nie może tego odbić.
Offline
Ja muszę powiedzieć, że głównie grafika w Heroes VI jest trochę bardziej płynna, niż w Heroes VI. Podoba mi się też to, że są tylko 4 surowce, co znacznie ułatwia grę. Fajne jest też to, że są bossowie dla każdej z ras i jak odbijamy czyjś zamek, to przy okazji możemy odbić też kopalnie, które są w pobliżu i w ten sposób można zaoszczędzić ruch bohatera. I w kilku kwestiach zgodzę się z poprzednikiem. Tury przeciwnika są zdecydowanie szybsze, niż w Heroes V, bo tam tura jednego przeciwnika mogła trwać do 5 minut. I chciałbym, żeby w przyszłych dodatkach wróciły wszystkie zamki, które były w Heroes V, bo brakuje mi niektórych istot, które były we wszystkich częściach Herosów (Minotaury, Hydry, Elfy, Smoki, Rusałki itp.). I bardzo ciekawy jest dla mnie podział na Trzon, Elitę i Czempiona, tylko ma też to swoje wady, ponieważ np. 2 kensei mogą mieć kłopoty z 25 maniakami. Tyle mogę powiedzieć na ten temat.
PS. Zapomniałem jeszcze dopisać o ekranach miast. CO TO W OGÓLE MA ZNACZYĆ? W Heroes I-V ekrany miast były o wiele ciekawsze wystarczyło kliknąć na jakiś budynek. A w Heroes VI pokazują jakiś filmik z miastem.
Offline