Smocza Twierdza - Forum dyskusyjne

Forum dyskuyjne strony homm-pl.pl.tl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

FORUM PRZENIESIONE NA NOWY ADRES:

[LINK]

#1 2011-11-26 15:16:20

czarcilord7890

http://i41.tinypic.com/14xovep.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 22
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoskiężnik
Ulubiona Jednostka: Feniks
Ulubiony Bohater: Sandro

Nekropolia - Jednostki

Info o jednostkach z Nekro


Trzon


Szkielet => Strażnik Kości


Szkielety to nic więcej aniżeli martwe i rozkładające się szczątki przywrócone do życia aby służyć woli Nekromanty. Lojalność, brak łaknienia, pragnienia, strachu czy wątpliwości czyni z nich idealnych służących.

Umiejętności:
- Puste kości - zmniejszone obrażenia od broni dystansowej
- Pajęcze Oszczepy - Oszczepy będą dodatkowo spowalniały cel [ulepszenie]

Ghul => Nienażarty Ghul


Ghule to drapieżne dusze zmarłych magicznie przywiązane do pustych zwłok co skazuje je na wieczne tortury. Pałają niepohamowaną nienawiścią do wszystkich istot żywych.  Są dzikie i niszczycielskie więc tylko potężni nekromanci mogą nad nimi zapanować. Transformacja w Ghula jest stosowana w Heresh jako najwyższy wymiar kary, skazując tym samym ofiarę na wieczne wyłączenie z kręgu śmierci. Gule żerują na zwłokach i często roznoszą choroby przez swoją krew i ślinę.

Umiejętności
-Martwe Mięso- zminejszone obrażenia fizyczne
-Nienawiść do Żywych- zwiększenie obrażeń i szybkości vs żywe istoty [ulepszenie]


Duch => Zjawa


W momencie śmierci, dzieci Smoczych Bogów powstają jako dusze i udają się w stronę księżyca aby przejść w wieczność pod przewodnictwem Ashy. Jednak traumatyczne wydarzenia mogą zapoczątkować żywot Ducha - duszy związanej ze światem materialnym przez potężne, negatywne emocje. Nekromanci dzięki specyficznemu rytuałowi mogą przemienić duchy w bezgranicznie oddane sługi.

Umiejętności
-Niematerialność-zmiejszone obrażenia fizyczne[ulepszenie +X%]
-Upiorne Zawodzenie- leczy sojuszników z możliwością wskrzeszenia poległych jednostek. Leczona jednostka zadaje  obrażenia pobliskim wrogom. [ulepszenie]
-Związanie śmierci-blokowanie wskrzeszania na zaatakowanej jednostce [ulepszenie]




Elita
Lisz => Arcylisz


Wysoko postawieni nekromanci (kapłani Pajęczej Bogini) dostają eliksir przedłużający życie, otrzymywany z jadu świętych pająków Pajęczej Bogini. Eliksir przemienia ich w "Asakkus" - Licze, których ciała są wysuszone lecz wolne od fizycznych ograniczeń. Mimo wszystko wciąż się starzeją aż wyglądają jak chodzące mumie. Jad nadaje również ich oczom jasnozielony kolor.

Umiejętności
-Uścisk Ashy- zwiększa siłę  magii ciemności
-Wyssanie Życia- wysysa życie z wrogów i przywraca je sojusznikom [ulepszenie]

Wampir => Wampirzy Lord


Licze mogą dostąpić zaszczytu przyjęcia przez samą Pajęczą Bogini i zostać odrodzeni jako "Akhkharus" - Wampiry. Przechodzą wyczerpujący rytuał lecz zyskują odnowione ciało, wolne od jakichkolwiek defektów. Wampiry nie muszą jeść, pić, spać czy oddychać gdyż ich organy są sparaliżowane przez pajęczy jad. Jednak muszą regularnie pic ludzką krew aby zapobiec całkowitemu zniszczeniu ich ciała od środka.

Umiejętności
-Wapiryczny Uścisk- wyssanie życia i regeneracja [ulepszenie +X%]
-Poza czasem- po wybraniu obrony, pierwszy atak wroga będzie chybiony


Lamasu => Gnijący Lamasu

Lamasu są nieudanym eksperymentem na drodze tworzenia wyższej rasy ludzi-bestii, którą magowie próbowali osiągnąć poprzez magiczną fuzję człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty - w tym wypadku mantikory.

Ostatecznie kreatura ta okazała się bardzo niestabilna i przez to krótko żyjąca, czyniąc ją bezużyteczną dla magów i niezwykle interesującą dla Nekromantów. Przywracali je z powrotem do życia dodatkowo zaszczepiając w ich ciałach straszliwą zarazę. Ich funkcja jako roznosiciel plagi połączona z wielką siłą fizyczną i ogromną mobilnością zrobiła z nich doskonałą jednostkę uderzeniową nieumarłej armii.

Umiejętności
-Aura rozkładu- pobliskie żywe jednostki tracą zdrowie
-Aura robactwa- pobliskie żywe jednostki tracą zdrowie i inne statystyki [ulepszenie]
-Zaraza- zarażone jednostki mogą roznieść chorobę dalej na sojuszników [ulepszenie]

Czempion

Prządka Losu => Tkaczka Przeznaczenia

Prządka Losu jest awatarem Pajęczej Bogini- boskim ucieleśnieniem Śmierci jako jednego z aspektów Ashy. Opuściła prawicę swej bogini aby zmaterializować się w Ashan. Prządka jest często spotykana podczas zakładania Nekropolis- wzmacniając fundamenty i przyspieszając rozwój miasta.

Jak królowa roju, stymuluje rozrastanie się populacji podwładnych. Pod jej dowództwem nieumarli przeczesują regiony w poszukiwaniu zagubionych dusz, które można zwerbować do armii. Prządka może przybrać formę zarówno kobiety-pająka jak i bardziej ludzką lecz z sześcioma ramionami.


Umiejętności
-Zmiana form-
-Trujący dotyk- podczas ataku lub otrzymywania obrażeń, wróg zostaje zatruty
-Śmiertelne spojrzenie- kontratak następuje przed atakiem wroga
-Pajęcza sieć- wróg traci turę [ulepszenie]
-Taniec Rozkładu- na danym ubszarze czas przyspiesza- wszystkie buffy mijają, wszystkie obrażania czasowe się kumulują, jednostki się starzeją, umierają i słabną. [ulepszenie]

Offline

 

#2 2011-11-26 15:46:17

goblidak

http://i41.tinypic.com/wbsawg.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 11
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

Lisze i wampiry powinny zamienić poziomy.

Offline

 

#3 2011-11-26 15:46:37

Kensei

http://i39.tinypic.com/2re78jq.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 78
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

Nekromanci zawsze byli mocni ze względu na wskrzeszanie jednostek (nekromancję)

Offline

 

#4 2011-11-26 15:47:44

goblidak

http://i41.tinypic.com/wbsawg.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 11
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

kensei11 napisał:

Nekromanci zawsze byli mocni ze względu na wskrzeszanie jednostek (nekromancję)

Na 50% się z tobą zgadzam.

Offline

 

#5 2011-11-26 16:05:05

PaoDak

http://i41.tinypic.com/2ihrpzb.png

Zarejestrowany: 2011-11-23
Posty: 111
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoksiężnik
Ulubiona Jednostka: Hydra
Ulubiony Bohater: Maximus

Re: Nekropolia - Jednostki

Nekropolis to bardzo mocne miasto, moim zdaniem oczywiście.


Piekielny Mistrz Ognia

http://i42.tinypic.com/301oew8.png

Offline

 

#6 2011-11-26 16:40:23

Widmax

http://i41.tinypic.com/2ihrpzb.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 58
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

Nekropolis to chyba moje ulubione miasto. Tylko nie wiem, czy jednak sanktuarium jest moim ulubionym miastem.


http://i39.tinypic.com/o73hg4.png

Offline

 

#7 2011-11-27 19:16:35

czarcilord7890

http://i41.tinypic.com/14xovep.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 22
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoskiężnik
Ulubiona Jednostka: Feniks
Ulubiony Bohater: Sandro

Re: Nekropolia - Jednostki

Akurat moim ulubionym miastem jest Inferno, a ulubioną jednostką jest czarci lord.

Offline

 

#8 2011-11-27 20:28:56

PaoDak

http://i41.tinypic.com/2ihrpzb.png

Zarejestrowany: 2011-11-23
Posty: 111
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoksiężnik
Ulubiona Jednostka: Hydra
Ulubiony Bohater: Maximus

Re: Nekropolia - Jednostki

czarcilord7890 napisał:

Akurat moim ulubionym miastem jest Inferno, a ulubioną jednostką jest czarci lord.

To temat o Nekropolis, a nie Inferno ;P.

@Widmax

Twój post podsunął mi pewien pomysł. Może już czas pisa o pojedynkach między miastami w Heroes VI.


Piekielny Mistrz Ognia

http://i42.tinypic.com/301oew8.png

Offline

 

#9 2011-11-28 21:22:08

Widmax

http://i41.tinypic.com/2ihrpzb.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 58
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

Może i tak. Ale trzeba by było utworzyć osobne subforum do takich tematów.


http://i39.tinypic.com/o73hg4.png

Offline

 

#10 2011-12-02 17:33:27

Dharak

http://i42.tinypic.com/2bzd5x.png

Zarejestrowany: 2011-12-02
Posty: 49
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

Nekropolis jest szczególnie ciekawe w H6, ponieważ zostały tam wprowadzone dwie nowe jednostki, czyli lamusu i tkaczka, zamiast mrocznych rycerzy i smoków. Tkaczka ma zdolność zmiany formy, co jest szczególni ciekawe, bo wcześniej czegoś takiego nie było. A lamusu wygląda mi na jakiś odpowiednik Mantykory.

Offline

 

#11 2011-12-03 12:37:49

PaoDak

http://i41.tinypic.com/2ihrpzb.png

Zarejestrowany: 2011-11-23
Posty: 111
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoksiężnik
Ulubiona Jednostka: Hydra
Ulubiony Bohater: Maximus

Re: Nekropolia - Jednostki

Dharak napisał:

Tkaczka ma zdolność zmiany formy, co jest szczególni ciekawe, bo wcześniej czegoś takiego nie było. A lamusu wygląda mi na jakiś odpowiednik Mantykory.

Tak, muszę przyznać, że to było coś nowego. A lamusu to rzeczywiście jest podobne do mantykory. Modderom może by to sprzyjało do stworzenia Mantykory i sfinksa.


Piekielny Mistrz Ognia

http://i42.tinypic.com/301oew8.png

Offline

 

#12 2011-12-03 13:59:03

czarcilord7890

http://i41.tinypic.com/14xovep.png

Zarejestrowany: 2011-11-25
Posty: 22
Punktów :   
Ulubiona frakcja: Czarnoskiężnik
Ulubiona Jednostka: Feniks
Ulubiony Bohater: Sandro

Re: Nekropolia - Jednostki

PaoDak napisał:

Dharak napisał:

Tkaczka ma zdolność zmiany formy, co jest szczególni ciekawe, bo wcześniej czegoś takiego nie było. A lamusu wygląda mi na jakiś odpowiednik Mantykory.

Tak, muszę przyznać, że to było coś nowego. A lamusu to rzeczywiście jest podobne do mantykory. Modderom może by to sprzyjało do stworzenia Mantykory i sfinksa.

Tak. Nie tylko Lamusu będzie im służyło za model do tworzenia modów. Być może Kirin będzie robił za Demosmoka, czy coś.

Offline

 

#13 2011-12-03 19:43:02

Dharak

http://i42.tinypic.com/2bzd5x.png

Zarejestrowany: 2011-12-02
Posty: 49
Punktów :   

Re: Nekropolia - Jednostki

To temat o Nekrpoolis, anie o modach o Heroes VI. Może sobie załóżcie osobny temat do tych rozmów.

Offline

 
Strony współpracujące ze Smoczą Twierdzą:




Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.daikirai.pun.pl www.gierki.pun.pl www.rksursus.pun.pl www.fani-fantastyki.pun.pl www.nowavestroia.pun.pl